wtorek, 9 lipca 2013

Info "marketingowe" czyli mały FAQ :)

W nawiązaniu do poprzedniego posta chciałem podkreślić kilka spraw ogólnych.

W postach na tym blogu mogą się pojawiać odnośniki do stron producentów żywności, dodatków czy stron konkretnych produktów a także sklepów internetowych, w których je można dostać. Mogą się zdarzyć recenzje z wizyty w jakiejś restauracji, barze itp.

Czy to znaczy że pracuję dla producentów żywności, właścicieli sklepów internetowych czy restauratorów lub jestem przez nich jakoś wspierany i dlatego powstał kolejny taki blog? Nie, nie, nie i jeszcze raz nie.

Czy ten blog powstaje po to aby otrzymywać do testowania od dostawców czy producentów różne produkty aby ich spróbować a potem opisać? Niekoniecznie, choć jeśli taki "zestaw testowy" otrzymam to rzecz jasna napiszę swoje wrażenia.

Czemu zatem mają służyć linki do różnych produktów, producentów, sklepów internetowych? Po prostu jeśli coś jest dobre, fajne, przydatne czy wg mnie zdrowe to o tym napiszę aby wiedzieli o tym inni i też mogli na tym skorzystać. Poza tym jest to wg mnie forma naturalnej, zasłużonej reklamy dla producenta, dostawcy czy restauratora.

Czy tu będzie w ogóle jakaś krytyka? Ten blog z założenia nie ma służyć krytykowaniu czegoś, kogoś, danej firmy, filozofii, diety czy systemu żywienia. 
Jeśli będzie już jakaś informacja o charakterze negatywnym to tylko na zasadzie "nie jem tej grupy produktów, nie mam problemu z tym czy z tamtym...".  Bez szczegółów, konkretnych producentów itp.
Innymi słowy - jeśli spotkam się z czymś negatywnym to po prostu o tym nie napiszę...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz